ODAFIGYELEK A VÁSÁRLÓMRA

Meg akarom ismerni a vágyait

Ki akarod szolgálni a célcsoportod igényeit, hogy egyre több elégedett vásárlód legyen? JÓ kérdőívvel könnyedén kiderítheted még a legtitkosabb vágyaikat is.

Sok olyan új terméket akarok nyújtani, amit megvesz

Nem tudod, hogyan fejleszd a termékeid, szolgáltatásaid? Egy JÓ kérdőíves piackutatással maga a vevőd segít neked dönteni.

Bele akarok látni a fejébe, a gondolataiba

Tudni akarod, hogy kihez beszélsz? A JÓ kérdőívekkel azt is kiderítheted, hogy mi a fontos az ideális vásárlódnak, milyen szavakat használ, kire hallgat, mi érdekli, hogyan éred el.

Hosszú távú előnyöket akarok nyújtani neki

Szeretnéd, hogy elégedett, elkötelezett vásárlóid legyenek? Ahhoz meg kell tudd az elérhetőségeiket. Egy JÓ kérdőívvel az információ mellett ezt is begyűjtheted.

Azt akarom, hogy neki tetsszen, ne nekem

Jártál már úgy, hogy beleszerettél egy ötletedbe, de a vásárlóidnak nem tetszett? Kérdezd meg inkább őket egy JÓ kérdőívvel, hogy fölösleges munkától kíméld meg magad.

Meg akarom valósítani az ötleteit

Néha neked is gondot okoz innovatívnak, kreatívnak lenni? A vásárlóid tele vannak ötletekkel és alig várják, hogy valaki megvalósítsa azokat nekik. JÓ kérdőívvel ezeket elárulják neked!

EGY JÓ KÉRDŐÍV EZT BIZTOSÍTJA NEKED

Sőt, még ennél is többet:

Megtöbbszörözi a profitodat

A profi kérdőívek valós képet adnak a piacodról, a vásárlóidról, a céged és a termékeid megítéléséről. Ezzel olyan felbecsülhetetlen értékű információhoz jutsz, amelyre könnyedén tudsz építeni olyan stratégiát, ami megtöbbszörözi az eredményeidet.

Megmutatja, miért nem vásárolnak tőled (elegen)

Hiszel a termékedben? Sokan mondják rá, hogy mennyire jó? És közben mégis alulmúlja az értékesítésed a várakozásaidat? Derítsd ki, hogy mit érdemes másképp csinélnod, hogy az eredmények is jöjjenek!

Olyan összefüggéseket láttat, amelyeket esélyed sincs másképpen megtalálnod

Szeretnéd tudni, hogy mi motiválja a kezdőket és mi a profikat? Hogy hol érhető el az egyik és a másik csoport? Melyik design kiket szólít meg? Egy JÓ kérdőív ezt is megmondja!

"Nem gondoltam volna, hogy ennyi apró részletre kell odafigyelni, hogy mennyire számít akár egy-egy szó. Bár tudtam, hogy mit akarok megtudni, Te mutattad meg, hogy arra hogyan kell rákérdezni, hogy a megfelelő választ kapjam."
Jenőfi Réka
Az egészséges és tökéletes bőr szakértője

Mitől lesz egy kérdőív JÓ?

  • Attól, hogy biztonsággal építheted rá a döntésedet
  • Attól, hogy pontosan azt az információt nyered ki belőle, amire szükséged van
  • Attól, hogy megbízhatóak az eredményei, mert körültekintéssel töltik ki (és ez rajtad múlik!)
  • Attól, hogy megfelel a célodnak
  • Attól, hogy odafigyelsz a kitöltőkre és úgy állítod össze, hogy könnyű legyen válaszolni
  • Attól, hogy sokan töltik ki ÖRÖMMEL és így elegendő válaszod lesz a megalapozott döntéseidhez (ez is rajtad múlik!)
  • Attól, hogy csak a célcsoportod válaszol rá (ez is rajtad múlik!)
  • NEM attól, hogy rövid
  • NEM attól, hogy alig van megadva válaszlehetőség
  • NEM attól, hogy lényegretörő
  • NEM attól, hogy gondolkodás nélkül kitölthető
  • NEM attól, hogy konkrét
  • NEM attól, hogy téged igazol
TE NE KÖVESD EL AZ 5 LEGGYAKORIBB KÉRDŐÍVKÉSZÍTÉSI HIBÁT!

Töltsd le most a megoldásukról szóló ÚTMUTATÓT: