Másképp viselkednek a nők Nőnapon?

Biztos vagyok benne, hogy a saját környezetében mindenki tud példát mondani arra is, amikor igen és arra is, amikor nem. Pszichológiai alapokon közelítve a kérdést, egészen valószínű, hogy másképp viselkednek a nők, ha másképp viselkednek a férfiak. Egyszerűen meglehetősen idétlen helyzeteket eredményezne, ha egy másfajta viselkedésre ugyanazt a reakciót adnánk. Nem csak Nőnapon, hanem bármilyen alkalommal, bármilyen élethelyzetben, bárkivel szemben. Persze vannak, akik bevállalják, de a többség az alkalmazkodást választja.

Nőnapon ehhez még hozzájöhet az is, hogy pont azért viselkednek másképp a nők, mert nem viselkednek másképp a férfiak. Teszem azt, a férfi (leegyen az társ, barát, munkatárs, mindegy) elfelejti a nőnapot, vagy tudatosan nem vesz róla tudomást. Egy harciasabb, a női egyenjogúságért legalább ezen a napon küzdő nő valószínűleg pont emiatt viselkedne másképp, mint a hétköznapokon. Megpróbálná kikövetelni magának azt a figyelmet, amit ő az egyenjogúság megnyilvánulásának hisz.

 

Mi köze ennek a vállalkozáshoz és a piackutatáshoz?

Férfiként a saját környezetedben bizonyára előre tudhatod, hogy melyik nő melyik csoportba tartozik és saját vérmérsékletedtől és személyiségedtől függően dönthetsz arról, hogy hogyan viselkedsz velük szemben a mai napon annak érdekében, hogy jó eséllyel azt a reakciót kapd, amit szeretnél.

Felelős kisvállalkozóként akkor hozhatod ki a legtöbbet egy ilyen napból, ha figyelembe veszed a vásárlóid, érdeklődőid, „rajongóid” sokszínűségét – de csak abban a mértékben, amelyben  a befektetett energia biztosan megtérül.

 

Ebben pedig a kérdőíves piackutatás tud segíteni neked. Amint megvizsgálod, hogy a kutatásod kérdéseire adott válaszok eltérnek-e és ha igen, milyen mértékben a nők és a férfiak körében, sőt, azon belül a viselkedéstípusok szerinti csoportoknál, a kezedbe kapod annak lehetőségét, hogy egy olyan különleges egy napos kampányt tudsz készíteni, amellyel akár egy egész havi bevételedet képes leszel megtermelni.

 

Természetesen csak akkor, ha a kérdőíves piackutatásod úgy van felépítve, hogy megbízhass az adatokban. Például ahhoz, hogy szegmentáltan, az egyes csoportokra vonatkozóan is érdemes és lehetséges legyen megvizsgálnod a válaszokat, minden alcsoportban elegendő választ kell összegyűjts. No és az sem mindegy, hogy hogyan fogalmazod meg a kérdéseket, hogy biztosan arra kapj választ, amire szeretnél. Ebben segítek neked itt a blogon és a szolgáltatásaimmal. Töltsd le most az 5 leggyakoribb kérdőív-készítési hiba és megoldása című tanulmányomat és máris tudni fogod, hogyan kerüld el a legalapvetőbb bakikat. Kattints IDE a letöltésért.

 

Itt pedig találsz egy nagyon jó példát arra, hogy a Samsung milyen információkat tudott meg a férfiak és a nők különböző viselkedéséről Nőnap alkalmából.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük