Széles Anikó vagyok, a fejlődő kisvállalkozások kérdőív szakértője.
2014. óta kisvállalkozóknak segítek megtanulni a kérdőív-készítés csínját-bínját.
Azoknak a kisvállalkozóknak,
- akik szeretnének fejlődni,
- akiknek fontosak a vásárlóik igényei,
- akik szeretnék jobban megismerni ügyfeleiket,
- vagy akik a sajtóba szeretnének bekerülni érdekes vagy aktuális témáról szóló kutatásaikkal,
hogy még többeknek segíthessenek és közben megsokszorozzák cégük eredményeit is. Mert csak a jó kérdésekre lehet jó válaszokat kapni!
Miért higgy nekem?
2014. óta vezető vállalkozók és vállalkozások, és a piacralépést fontolgató magánemberek egyaránt elégedett ügyfeleim, sokszor ajánlóim.
“Wolf Gáborral volt konzultációnk, és Önt ajánlotta” – ezt hallani a telefonban ennyi idő után is nagy elismerést jelent. Gábor kutatásain 2015. óta dolgozom együtt a PR-osával, Fülöp Zolival.
Így nyilatkoztak munkámról:
“Anikó, nagyon szépen köszönöm! Őrületesek már ezek a betekintő adatok is, fel vagyok lelkesülve! Csak profi adatokra lehet stratégiát alapozni, nagyon köszönöm.”
/Wolf Gábor/
Fülöp Zoltán hirnevugynokseg.hu újévi kívánsága nekem:
“SAJÁT MAGAD KÍVÁNOM NEKED! Azt kívánom, hogy sok olyan jó partnered legyen, mint amilyen jó partner Te is vagy!Köszönöm, hogy partnerek lehetünk. Hálás vagyok, és tudd, hogy számíthatsz rám!”
Szociológus-közgazdászként 2004. óta foglalkozom közvélemény- és piackutatással, de kérdőíveket már általános iskolásként is készítettem – például a tökéletes házibuli megszervezéséhez. 🙂
Azóta a technikám sokat fejlődött. 🙂
Először az Ipsos telefonos üzletágát kiszolgáló SzondaPhone Kft-ben, ahol több, mint 1100 kérdőív precíz, pontos és gyors lekérdezéséért feleltem.
Láttam, hogy mik azok a kérdések, amelyek működnek a gyakorlatban és melyek nem, hogy hol vannak a kérdőívek legnagyobb buktatói, mert azonnali visszajelzést kaptam erről a kérdezőktől, akik telefonon végezték a munkájukat. Kétes esetekben vagy a minőségbiztosítás részeként több száz interjút hallgattam vissza, így a tapasztalatom nem csak a munkatársaim visszajelzésein, hanem a valós szituációkon is alapul. Ezt mind-mind megosztom Veled is.
Rendelkezésedre bocsátom azt a tudást is, amelyet Londonban mint adatelemző szereztem és amely az alapját képezte a világ legnagyobb zenekiadó vállalatai, az EMI és a Universal Music növekedésének a válság közepette egy olyan világban, amikor a többség ingyen szeretné fogyasztani a zenét.
Ezeknél a cégeknél, túl azon, hogy A-tól Z-ig megismertem sok típusú és témájú kérdőívet, megtanulhattam a legújabb trendeket is, mely tapasztalatot olvasóimnak és ügyfeleimnek, így neked is átadom.
Később bedolgoztam a BBC Televízió és a HarperCollins Kiadó kutatásainál, jelenleg pedig vállalkozóként dolgozom együtt londoni volt munkatársaimmal a világ nagy, sokszor piacvezető multinacionális vállalatainak globális piackutatásain, így továbbra is a világ vezető vállalatainak és szakembereinek legújabb módszereibe látok bele – amelyeket neked is elhozok, átültetve a magyar viszonyokra és a kis cégekre.
Mindezek mellé 2012-ben új szakmát tanultam: coach lettem, ahol a kérdések művészetéről és az emberi működésről még mélyebb ismereteket szereztem, ezúttal az egyes embert és nem a „tömegeket” helyezve középpontba. Ez segít abban is, hogy tudjam, mely kérdések hogyan hatnak, de abban is, hogy mindezt a tudást maximálisan át tudjam adni neked is.
Ahogy ebben segít az is, hogy magam is vállalkozó lévén belülről látom azokat a problémákat, amelyekkel egy kisvállalkozó megküzd, így maximálisan bele tudom helyezni magam a te helyzetedbe.
Miért segítek neked?
Mert ez a szakma a szívem csücske és elszomorít, amikor egy-egy rossz kérdőívet látva a következményekre gondolok.
Az utóbbi időben megszaporodtak az online kitölthető kérdőívek, amelyeket – már csak “szakmai ártalomból”, még inkább kíváncsiságból – igyekszem megnyitni, kitölteni. Nagyon helyesen sok vállalkozó, vagy azt még csak tervező felismerte a kérdőívek szerepét, jelentőségét, lehetőségeit és ezt az igényt egyre több online kérdőív-kitöltő program elégíti ki.
Rövid összefoglalók olvashatók náluk a kérdőívkészítés szabályairól is, de a tapasztalatom szerint ez nem sokat ér. Hiszen az elkészült kérdőívek közel 90%-a* hibás. Ezek egy jó része ráadásul olyan hibákat tartalmaz, hogy ha azok eredményeire építve hoz a kisvállalkozás tulajdonosa döntést, akkor az nem hogy segíti, de hátráltatja a haladásban.
Ezt nem hagyhatom, ezért készült ez az oldal, a blog, a szolgáltatásaim, tanfolyamaim, hogy a te vállalkozásod már ne eshessen ilyen, akár végzetes hibába.
Olvasd a blogom, iratkozz fel itt a Kérdőív Tippekre , hogy ne maradj le az újabb és újabb bejegyzésekről, tudnivalókról, érdekességekről, melyek iránytűként mutatnak utat a vásárlóidhoz:
Széles Anikó
a fejlődő kisvállalkozók kérdőív szakértője
Telefon: +36 / 20 / 421-13-71
E-mail: aniko.szeles@kerdoiviranytu.hu
*Az elém került online kérdőívek szakmai kiértékelésén alapuló saját mérés.